عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ايجاد بانكهاي اطلاعاتي دانشجويي و حرفه اي Access

09127935220 نيك گهر

تومان

بسته خودآموز حسابداری آس حساب شما را آماده ورود به بازار کار می کند.

خودآموز حسابداری، خودآموز حقوق و دستمزد و خودآموز مالیاتی را به همراه چند نرم افزار ساده و پیشرفته تهیه نمایید.

15000 تومان تومان

دوست گرامی، این بانک اطلاعاتی در زمینه انبارداری و کنترل موجودی انبار بوده که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و سبب شده که آموزش آن در کوتاهترین زمان امکان پذیر باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127935220 (نیک گهر) و یا با ایمیلnicgohar@gmail.com ارتباط برقرار نمایید.

تومان

اهميت انبار و مديريت انبار بر هيچ كسي پوشيده نيست.

با گذراندن دوره اي كوتاه مدت و كاربردي انبارداري، خود را براي اين شغل مهم آماده كنيد.

09127935220 نيك گهر

تومان

با گذراندن دوره اي كوتاه مدت شغل خود را در سال جديد ارتقا دهيد

دوره هاي خصوصي و كاملا عملي انبارداري و حسابداري

09127935220 نيك گهر

تومان


تاريخ : سه شنبه 26 مرداد 1395
بازديد : 10820
نويسنده : نيك گهر

چکیده

فعالیتها ، مجموعه اقدامات و مصرف کننده منابع بوده و منابع نیز از عوامل کسب و کار و فعالیتهای اقتصادی هستند اهمیت و اثرگذاری فعالیتها در کسب و کار موجب گردید که نظامهای اطلاعاتی مبتنی بر آن نظیر حسابداری بر مبانی فعالیت شکل گیرد و در چارچوب این نظام ها ،روشهایی مبتنی بر فعالیت نظیر هزینه یتابی برمبنای فعالیت، مدیریت ، برمبنای فعالیت و بودجه بندی برمبنای فعالیت که جملگی از ابزارهای مدیریت هزینه می باشند توسعه یابد. بنابه مشکلاتی که سیستم متداول هزینه یابی برمبنای فعالیت) ABC) با انها مواجه بود، آقایان کپلن و اندرسون نسل دوم آن را عنوان تحت عنوان «سیستم هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا (TDABC) » معرفی کردند. روش هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا به طور عمده مبتنی براستفاده از محرک زمان بوده و روش اجرایی آن بسیار متفاوت از مراحل اجرایی روش متداول هزینه یابی برمبنای فعالیت است. این سیستم برخلاف روش متداول

هزینه یابی برمبنای فعالیت ، در مرحله اول فعالیتها را شناسایی نمی کند و هزینه های مربوطه را به فعالیتها تخصیص نمی دهد بلکه در این روش ، مدیران یا تیم مدیریت ابتدا بطور مستقیم منابع مورد نیاز را برای هر موضوع هزینه(کالاها، خدمات و…) پیش بینی می کنند سپس منابع هزینه ها را براساس معادله زمانی تعیین و به طورمستقیم و خودکار به فعالیتها تخصیص می دهد. در نهایت نیز فعالیتها به محصولات یا خدمات تخصیص می یابند. نتایج مطالعه حاضر نشان می دهد اگر چه مشکلات و محدودیتهای در بکارگیری هزینه یابی برمبنای فعالیت ABC وجود دارد اما به نظر نمی رسد هزینه یابی برمبنای فعالیت زمان گرا(TDABC) بتواند همه مشکلات آن را رفع کند بلکه مشکلات دیگری نیز از قبیل افراط در متکی بودن سیستم هزینه یابی بر زمان را ایجاد می کند با این حال حرکت هزینه یابی برمبنای فعالیت از یک سیستم مالی پیچیده و پرهزینه به ابزاری که داده های صحیح و عملی را برای مدیران به سرعت با تناوب و ارزان فراهم می سازد مناسب به نظر می رسد.

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: حسابداري صنعتي , ,
:: برچسب‌ها: هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمان گرا , هزینه یابی بر مبنای فعالیت , ABC , TDABC ,
تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395
بازديد : 5945
نويسنده : نيك گهر

نسبت‌های مالی : از ابزارهای سودمند در تعیین صورت‌های مالی شرکت‌ها به حساب می‌آید، که با در اختیار قرار دادن نسبت برخی از اقلام مهم حسابداری، درک درستی از واقعیت‌های مهم، در بازه نتایج عملیات و وضعیت مالی یک شرکت را بدست می‌دهند.

با بررسی و تحلیل نسبت‌های مالی می‌توان به آسیب شناسی فعالیت مالی یک شرکت نیز دست یافت. نسبت‌های مالی به چهار گروه عمده تقسیم می‌شوند:

  • نسبت‌های نقدینگی: این نسبت‌ها توانایی و قدرت شرکت در پرداخت بدهی‌های کوتاه مدت، در سر رسید را اندازه‌گیری می‌کنند.
  • نسبت‌های فعالیت: با این نسبت می‌توان میزان کارآیی یک شرکت را در کاربرد منابع خود اندازه‌گیری نمود.
  • نسبت‌های اهرمی: تامین نیازهای مالی از طریق ایجاد بدهی را نشان می‌دهد. در واقع این نسبت‌ها تعیین می‌کنند که شرکت تا چه حد نیازهای مالی خود را از منابع دیگران تامین نموده است.

نسبت‌های سودآوری: میزان موفقیت شرکت را در کسب سود و روش تامین آن از محل درآمد، فروش و سرمایه‌گذاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد.

دوستان گرامی جهت دانلود رایگان فایل اکسلی به لینک زیر مراجعه نمایید :

http://ashesab.ir/page/1/دانلود مطالب آموزشي

در صورت داشتن رمز (www.accfile.com)

بهرام نیک گهر  09127935220

گرفته شده از سایت : www.accfile.com



:: موضوعات مرتبط: حسابداري مالي , ,
:: برچسب‌ها: اکسل محاسبه نسبتهای مالی , دانلود رایگان اکسل محاسبه نسبتهای مالی , دانلود اکسل محاسبه نسبتهای مالی ,
تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395
بازديد : 8777
نويسنده : نيك گهر

هرگاه هزینه سربار به واسطه یک دایره تولیدی و یا خدماتی ایجاد شده باشد و مستقیماً این هزینه به حساب همان دایره منظور شود، اصطلاحاً گفته می شود تسهیم مستقیم صورت پذیرفته است به عنوان مثال هزینه دستمزد کارکنان رستوران که مربوط به یک دایره خدماتی می باشد و یا هزینه تعمیر ماشین آلات یک دایره تولیدی که به این دایره تسهیم می گردد نمونه هایی از یک تسهیم مستقیم سربار می باشند.

تسهیم هزینه سربار براساس مبنای مناسب

هرگاه هزینه های سربار ایجاد شده دوایر مختلف خدماتی و تولیدی براساس و مبنایی معقول و منطقی با توجه به نقشی که دایره مورد نظر در ایجاد هزینه داشته است بین دوایر ایجاد کننده هزینه تقسیم گردد اصطلاحاً گفته می شود تسهیم براساس مبنای مناسب صورت پذیرفته است. آنچه که مسلم است انتخاب مبنا برای تسهیم هزینه ساده نمی باشد ولیکن برای تسهیم هزینه باید یک رابطه منطقی بین هزینه و مبنای تسهیم به دایره مورد نظر وجود داشته باشد.

مثال:  هزینه بیمه تأمین اجتماعی سهم کارفرما را باید براساس دستمزد کارکنان بین دوایر مختلف تسهیم نمود و یا هزینه اجاره ساختمان را براساس مساحت زیربنا می توان بین دوایر تسهیم کرد.

یعنی اگر هزینه اجاره کل کارخانه ۵۰۰۰۰۰۰ ریال می باشد و مساحت زیربنای دایره یک ۵۰۰ متر و هزینه اجاره به شکل زیر بین دوایر تسهیم خواهد شد.

باید بدانید برخی از هزینه های سربار را می توان بر مبانی مختلفی بین دوایر تسهیم نمود که در تسهیم باید بهترین مبنا را انتخاب نمود به عنوان مثال هزینه برق مصرفی را می توان براساس کنتور یا تعداد شعله های روشنایی یا مساحت سطح زیربنا تسهیم نمود.

جهت دانلود رایگان فایل به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://ashesab.ir/page/1/دانلود مطالب آموزشي

در صورت داشتن رمز (www.accfile.com)

بهرام نیک گهر  09127935220

گرفته شده از سایت : www.accfile.com



:: موضوعات مرتبط: مباحث مالياتي , ,
:: برچسب‌ها: مبنای مناسب تسهیم هزینه ها , جدول بهای تمام شده و تسهیم هزینه ها , دانلود جدول بهای تمام شده و تسهیم هزینه ها , دانلود رایگان جدول بهای تمام شده و تسهیم هزینه ها ,
تاريخ : جمعه 15 مرداد 1395
بازديد : 5770
نويسنده : نيك گهر

هر شخصیت حقوقی(شرکت) باید پس از تأسیس برای تشکیل پرونده  مالیاتی در واحد مالیاتی، اقدام کند. طبق مقررات مربوطه، شرکت تا ۲ ماه پس از تأسیس مکلف به تشکیل پرونده دارایی و پرداخت حق التمبر (مالیات) سرمایه می باشد.  تشکیل پرونده مالیاتی به معنای آن است که شرکت به سازمان امور مالیاتی اعلام نماید که چنین شرکتی تأسیس شده و طبق قانون دو در هزار سرمایه شرکت را پرداخت نماید در غیر اینصورت مشمول جریمه مالیاتی معادل دو برابر مبلغ اولیه خواهید شد. بعبارت دیگر در صورت عدم تشکیل پرونده و پرداخت حق التمبر دارایی ظرف دو ماه ، به جای ۲ در هزار ، معادل ۶ در هزار سرمایه ثبت شده باید پرداخت نمایید.

دوستان گرامی جهت دانلود رایگان فایل به لینک زیر مراجعه نمایید

http://ashesab.ir/page/1/دانلود مطالب آموزشي

در صورت داشتن رمز (www.accfile.com)

بهرام نیک گهر  09127935220

گرفته شده از سایت : www.accfile.com



:: موضوعات مرتبط: مباحث مالياتي , ,
:: برچسب‌ها: آموزش نحوه حسابداری مالیاتی , دانلود آموزش نحوه حسابداری مالیاتی , دانلود رایگان آموزش نحوه حسابداری مالیاتی ,
تاريخ : شنبه 9 مرداد 1395
بازديد : 5778
نويسنده : نيك گهر

 در صورت بیمه نشدن در محل کار در خواست بازرسی تحقیقی از هیاتهای حل اختلاف بنمایید آنها موظفند به خواسته شما عمل کنند.

کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:” با سلام من حدود یک سال در یک کارگاه کار کردم و بخاطر دریافت حق و حساب و بیمه نکردن کارفرما شکایت نمودم اما به دلیل نداشتن مدارک کافی حال نمیدانم چگونه مدارک دال بر کار در این کارگاه شکایت نمایم. البته خودم من خودم یک استعلامیه نوشته و قرار است امروز به همسایگان و اشخاصی که از کار کردن من در ان محل مطلع بودند برسانم و تایید و امضا نمایند. ایا به اندازه تحقیق ارزش دارد؟

در این زمینه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد: در خواست بازرسی تحقیقی از هیاتهای حل اختلاف کنید آنها موظفند به خواسته شما عمل کنند. درخواست خود را به صورت کتبی ارائه کنید تا نتوانند بی توجهی کنند. در بازرسی تحقیقی بازرس اداره کار به کارگاه و محلی که کارگاه در آن واقع شده مراجعه و بررسی می کند و گزارش لازم را تهیه می کند که برای اعضای هیات جنبه رسمی و قانونی دارد و عموماً مطابق آن حکم صادر می شود.

اما این استعلام که خودتان تهیه کردید ارزش چندانی ندارد. وقت خود را تلف نکنید. بازرسی نماینده اداره کار کاملا متفاوت است.

گرفته شده از : آخرین اخبار حسابداری و حسابرسی/خبرآنلاین

 

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: شکایت از کارفرما , بیمه نشدن کارگر , طرح دعوی از کارفرما ,

بسته خودآموز حسابداری آس حساب
این وبسایت در سامانه پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد اسلامی ثبت شده است. http://samandehi.ir/Default.aspx

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش حسابداري آسان و آدرس ashesab.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com