عضو شويد


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ايجاد بانكهاي اطلاعاتي دانشجويي و حرفه اي Access

09127935220 نيك گهر

تومان

بسته خودآموز حسابداری آس حساب شما را آماده ورود به بازار کار می کند.

خودآموز حسابداری، خودآموز حقوق و دستمزد و خودآموز مالیاتی را به همراه چند نرم افزار ساده و پیشرفته تهیه نمایید.

15000 تومان تومان

دوست گرامی، این بانک اطلاعاتی در زمینه انبارداری و کنترل موجودی انبار بوده که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و سبب شده که آموزش آن در کوتاهترین زمان امکان پذیر باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09127935220 (نیک گهر) و یا با ایمیلnicgohar@gmail.com ارتباط برقرار نمایید.

تومان

اهميت انبار و مديريت انبار بر هيچ كسي پوشيده نيست.

با گذراندن دوره اي كوتاه مدت و كاربردي انبارداري، خود را براي اين شغل مهم آماده كنيد.

09127935220 نيك گهر

تومان

با گذراندن دوره اي كوتاه مدت شغل خود را در سال جديد ارتقا دهيد

دوره هاي خصوصي و كاملا عملي انبارداري و حسابداري

09127935220 نيك گهر

تومان


تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396
بازديد : 5021
نويسنده : نيك گهر

 

فیلدهای اضافه شده:

  • فیلدهای اطلاعاتی “هزینه حق حضور در جلسات هیئت مدیره”
  • فیلد “هزینه کاهش ارزش دریافتنی‌ها” 

فیلدهای حذف شده:

  • فیلد “سود (زیان) ناخالص فروش”
  • فیلد “سود (زیان) ناخالص پیمانکاری/ ارائه خدمات”

جدول شماره ۱۳: گردش حساب سود (زیان) انباشته

یکی دیگر از مواردی که در اظهارنامه اشخاص حقوقی برای سال مالی ۹۸ دچار تغییرات زیادی شده است، جدول گردش سود و زیان انباشته است. توجه به این تغییرات را فراموش نکنید.

فیلدهای تغییر کرده:

فیلدهای سابق  فیلدهای جدید 
تعدیلات سنواتی  اصلاح اشتباهات 

فیلدهای اضافه شده:

  • فیلد “افزایش سرمایه”
  • فیلد “افزایش سرمایه در جریان”
  • فیلد “خرید سهام خزانه”
  • فیلد “فروش سهام خزانه”
  • فیلد “سود (زیان) انباشته تعدیل شده ابتدای سال”

فیلدهای حذف شده:

  • فیلد “ذخیره مالیات ابرازی”
  • فیلد “سود (زیان) قبل از کسر مالیات”

نکات تهیه و تنظیم اظهارنامه اشخاص حقوقی

 برای تهیه و تنظیم اظهارنامه اشخاص حقوقی، علاوه‌بر آگاهی از جدیدترین تغییرات اظهارنامه اشخاص حقوقی سال ۹۹، دقت به برخی نکات نیز ضروری است.

  • برخی از جداول اظهارنامه بر اساس سرویس‌های ارتباطی با سامانه‌های داخلی سازمان امور مالیاتی یا سازمان‌های بیرونی به صورت خودکار تکمیل می‌شوند؛ که ویرایش برخی از این اطلاعات قابل انجام بوده اما ویرایش بعضی دیگر ممکن نیست.

در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات قابل ویرایش، باید از طریق سامانه ثبت نام اقدام کنید؛ و پس از ثبت اصلاحات روی گزینه “بروزرسانی” کلیک کنید؛ تا اطلاعات اصلاح شده بارگزاری ‌شوند.

  • در پاسخ به سوالات فرم اطلاعات اختصاصی دقت کنید. پاسخ سوالات به صورت پیش‌فرض “خیر” هستند. سوالات را با دقت مطالعه و پاسخ دهید. مسئولیت عدم پاسخ صحیح به این سوالات، تنها به عهده خود شما خواهد بود.
  • برای دسترسی راحت‌تر به فرم‌ها، می‌توانید از نوار ابزار بالای صفحه استفاده کنید. فرم‌ها به ترتیب از چپ به راست چیده شده‌اند. فرم‌هایی که به رنگ آبی هستند، هنوز تکمیل نشده و آنهایی که سبز رنگ هستند، تکمیل شده‌اند.
  • فیلدهای اطلاعاتی که تکمیل آنها برای مودیان اجباری است، در صورت عدم تکمیل و اقدام برای ذخیره‌سازی و ادامه عملیات، با هشدار قرمز مشخص می‌شوند. در صورتی که نسبت به رفع اشکال و تکمیل این قسمت‌ها اقدام نکنید، قادر به تایید و ارسال اظهارنامه نخواهید بود.
  • مقادیری از جداول که به جداول دیگر منتقل می‌شوند (“نقل به” و “نقل از”) با فلش سبز نشان داده شده‌اند. دقت کنید قبل از ذخیره اطلاعات و ادامه تکمیل اظهارنامه این مقادیر را ذخیره کنید

نکته: تکمیل فرم‌های اظهارنامه می‌تواند به ترتیب قرار گرفتن در نوار ابزار انجام نشود. اما مطمئن شوید پس از تکمیل هر فرم کلید “ذخیره و ادامه” را برای ثبت اطلاعات فشرده‌اید.

برای انجام هرچه بهتر تکالیف مالیاتی باید همواره از آخرین و دقیق‌ترین قوانین مطلع باشید.

با تشکر از سایت پرشین حساب 

بهرام نیک گهر 09127935520

 



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: تغییرات در اظهارنامه , آخرین اخبار اظهارنامه , آخرین تغییرات اظهارنامه ,
تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1396
بازديد : 5942
نويسنده : نيك گهر

دوستان گرامی برای دریافت فایل تصویری آموزش حقوق و دستمزد و فیش حقوقی تحت اکسل به لینک زیر بروید :

http://uploadweb.ir/home/download/88129/fish-hoghooghi.mp4/

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: آموزش تصویری حقوق و دستمزد , آموزش تصویری فیش حقوقی اکسلی ,
تاريخ : چهار شنبه 10 خرداد 1396
بازديد : 4459
نويسنده : نيك گهر

مسئول کارگروه مزد شوراهای اسلامی کار گفت:حق سنوات به عنوان پاداش پایان کار به آن دسته از کارگرانی داده می‌شود که سابقه یک ساله کاری دارند. اما پایه سنوات برای کارگاه‌هایی است که طرح طبقه بندی مشاغل دارند که پایه سنوات به حداقل حقوق آنها اضافه می‌شود.

علی خدایی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره اینکه آیا کارگران قرارداد موقت مشمول دریافت حق سنوات می‌شوند گفت:بر اساس بخشنامه ای که از سوی وزارت کار در سال ۹۲ ابلاغ شد دیگر تفاوتی بین سنوات کارگران قراردادی و رسمی نیست.

وی ادامه داد:چه کارگران تسویه حساب کرده باشند و چه تسویه حساب نکرده باشند مشمول حق سنوات می‌شوند. آن دسته از کارگاه هایی که طرح طبقه بندی مشاغل دارند بر اساس فرمول مشخص شده در بخشنامه دستمزدی وزارت کار پایه سنواتی برایشان واریز می‌شود. اما آن دسته از کارگاه‌هایی که طرح طبق بندی مشاغل ندارند، به شرط آنکه نیروی کار دارای سابقه یک ساله در آن کارگاه باشند ( دائم و موقت) مشمول حق سنوات می‌شوند.

مسئول کارگروه مزد شوراهای اسلامی کار کشور با بیان اینکه بحث پایه سنوات به منظور جبران سابقه نیروی کار است گفت:میزان حق سنوات به ازای یک روز کارگر،یک پایه حقوق است که همان پاداش پایان کار محسوب می‌شود. در گذشته حق سنوات طی دوران خدمت پرداخت نمی‌شد بلکه در پایان پرداخت می‌شد. اما در حال حاضر از آنجا که اکثر کارگران موقت هستند، پس از پایان هر سال حق سنوات واریز می‌شود.

خدایی گفت: اما پایه سنوات روی مزد ماهیانه تأثیر دارد. یعنی اگر سال گذشته کارگری ۷۱۲ هزار تومان حقوق دریافت می‌کرد، کارفرما بایستی ۳۰ هزار تومان ماهیانه به عنوان پایه سنوات به حقوق کارگر می افزاید و در مجموع ۷۴۲ هزار تومان دریافتی نیروی کار می‌شد. اما امسال از آنجایی که سابقه این کارگر دیگر از یکسال گذشته است. افزایش ۱۴ درصدی حقوق امسالش اینگونه محاسبه می‌شود که به دریافتی نقدی ۷۴۲ هزار تومان حقوق سال گذشته ۱۴ درصد افزوده می‌شود و سپس مبلغ به اضافه ۳۰ هزار تومان پایه سنوات، حداقل حقوق دریافتی امسال این کارگر است.

وی بیان کرد:موضوع پایین بودن حقوق و دستمزد نیروهای قدیمی و دارای سنوات بالای خدمتی همیشه به عنوان یک دغدغه وجود داشت؛ از این طریق و توافق کلی بر سر افزایش پایه سنواتی مشمولان قانون کار، در صدد رفع این مشکل و ایجاد اختلاف مناسب بین حقوق تازه واردها و افراد دارای تجربه کاری بودیم که از سال گذشته بحث یکسان شدن افزایش مزد برای تمام سطوح باعث خواهد شد که حقوق با سابقه ها افزایش یابد.



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: تفاوت پایه سنوات و حق سنوات , پایه سنواتی , حق سنوات , اخبار حقوق و دستمزد ,
تاريخ : سه شنبه 9 خرداد 1396
بازديد : 4288
نويسنده : نيك گهر

دوستان گرامی باتوجه به نزدیک شدن زمان ارسال اظهارنامه مالیاتی عملکرد ۹۵ ، مدارک لازم برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به شرح زیر می باشد:

۱- دانلود نرم افزار اظهارنامه مالیاتی از سایت www.tax.gov.ir
۲- اطلاعات تشکیل پرونده مالیاتی (شامل کد اقتصادی، شناسه ملی شخص حقوقی،کد رهگیری پیش ثبت نام و مشخصات اداره کل مالیاتی، شماره واحد مالیاتی، کلاسه پرونده مالیاتی)
۳- اطلاعات هویتی شرکت و سایر محل های فعالیت شرکت شامل (روزنامه رسمی، مجوز فعالیت، اطلاعات سجلی، اعضای هیئت مدیره و نشانی اقامتگاه قانونی به همراه کدپستی)
۴- تراز آزمایشی کل و معین به تاریخ پایان دوره مالی (قبل وبعد از بستن حسابهای موقت)
۵- صورت بهای تمام شده کالای ساخته شده و فروش رفته
۶- صورت گردش مواداولیه، گردش کالای ساخته شده و سایر موجودیها
۷- صورت گردش عملکرد و سود و زیان
۸- اطلاعات ثبتی دفاتر قانونی (کل و روزنامه) شامل شماره و تاریخ ثبت دفاتر
۹- اطلاعات ملک مورد اجاره اقامتگاه قانونی
۱۰-اطلاعات مربوط به صادرات و دریافتی های ارزی
۱۱-اطلاعات مربوط به قراردادهای پیمانکاری (در مورد شرکت های پیمانکاری)
۱۲-اطلاعات صورت ریز فروش محصولات و کالای فروش رفته و صورت وضعیت های گواهی شده
۱۳- صورت ریز تعدیلات سنواتی
۱۴- صورت مالیاتهای پرداخت شده (شماره فیش و تاریخ پرداخت)
۱۵- اطلاعات مربوط به حسابدار رسمی شرکت (شماره قرارداد،نام و شماره عضویت حسابدار رسمی)
۱۶- اطلاعات مربوط به پرونده مالیاتی (اداره کل، شماره واحد مالیاتی و شماره کلاسه پرونده)
۱۷- تعیین گروه فعالیت و زیر گروه فعالیت شرکت
۱۸- تعیین میزان کارکنان شرکت در پایان دوره مالی
۱۹-شماره فیش پرداخت حق تمبر افزایش سرمایه در صورتی که مودی افزایش سرمایه طی دوره مالی داشته باشد.
۲۰-فهرست سهامداران به انضمام میزان سهام و مبلغ سهام هریک از سهامداران عمده
۲۱-شماره حساب بانکی جهت درج در اظهارنامه مالیاتی

 

بهرام نیک گهر   09127935220|



:: موضوعات مرتبط: مباحث مالياتي , ,
:: برچسب‌ها: مدارک لازم برای تهیه اظهارنامه مالیاتی , جدیدترین اخبار مالیاتی , اخبار مالیاتی ,
تاريخ : شنبه 6 خرداد 1396
بازديد : 4216
نويسنده : نيك گهر

شرایط ارسال اظهارنامه الکترونیکی برای مودیان حقیقی، حقوقی و تشکل های قانونی درسال ۱۳۹۵به شرح ذیل اعلام می گردد:


۱- مودیان حقیقی: تسلیم الکترونیکی اظهارنامه این دسته از مودیان در صورت تکمیل ثبت نام الکترونیکی امکان پذیر می باشد. در خصوص واحدهای مشارکتی جهت عملکرد ۱۳۹۵ تنها تکمیل یک اظهارنامه کافی است. نیازی به ارایه اظهارنامه انفرادی به تفکیک شرکاء نمی باشد.

اطلاعات شرکاء در واحدهای مشارکتی از سامانه ثبت نام شماره اقتصادی بارگزاری خواهد شد. لذا در صورت عدم ثبت اطلاعات این سامانه (از جمله اطلاعات شرکاء…) در ثبت نام شریک اصلی حتما نسبت به تکمیل آن در سامانه ثبت نام اقدام نمایید.

۲- مودیان حقوقی: تسلیم الکترونیکی اظهارنامه این دسته از مودیان با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور و کد رهگیری پیش ثبت نام و در صورت تکمیل اطلاعات ثبت نام امکان پذیر می باشد. بنابراین ضروری است مودیان حقوقی نسبت به تکمیل ثبت نام، رفع ایرادات احتمالی این مرحله از طریق سامانه اینترنتی عملیات مالیاتی مودیان به نشانیhttp://tax.gov.ir اقدام نمایند.

تذکر: چنانچه زمان ارسال اظهارنامه الکترونیکی کدخطای ۵۰۴ را دریافت می کنید به مفهوم عدم برقراری شروط بالا برای ارسال اظهارنامه می باشد.

لذا با عنایت به این که سیاست و برنامه عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در سال جاری اخذ الکترونیکی اظهارنامه ها، بدون نیاز به مراجعه حضوری مودیان به واحد های مالیاتی می باشد و ارائه الکترونیکی اظهارنامه مودیان، مشروط به تکمیل مراحل ثبت نام الکترونیکی به شرح فوق الذکرمی باشد، مودیان گرامی هرچه سریعتر و قبل از فرا رسیدن روزهای پایانی مهلت تسلیم اظهارنامه، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نمایند.

به اطلاع می رساند ارسال اظهارنامه الکترونیکی در منابع اشخاص حقوقی و حقیقی (مشاغل) و اجاره املاک برای عملکرد ۱۳۹۵ و میانسالی ۱۳۹۶ به زودی فعال خواهد گردید.

نکته مهم: تاریخ تسلیم اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا پایان خردادماه ۱۳۹۶ و برای اشخاص حقوقی و اجاره املاک تا پایان تیر ماه ۱۳۹۶ می باشد.

آخرین اخبار حسابداری و حسابرسی



:: موضوعات مرتبط: مباحث مالياتي , ,
:: برچسب‌ها: شرایط ارسال اظهارنامه الکترونیکی , آخرین اخبار مالیاتی ,
تاريخ : سه شنبه 2 خرداد 1396
بازديد : 4653
نويسنده : نيك گهر

دوستان و همکاران گرامی ، جهت دریافت فایل نمونه کدینگ حسابداری به لینک زیر بروید:

http://uploadweb.ir/home/download/87917/ashesab-coding.xlsx/

بهرام نیک گهر  09127935220



:: موضوعات مرتبط: ساير , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نمونه کدینگ حسابداری , دانلود رایگان نمونه کدینگ حسابداری , دانلود کدینگ حسابداری ,

بسته خودآموز حسابداری آس حساب
این وبسایت در سامانه پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد اسلامی ثبت شده است. http://samandehi.ir/Default.aspx

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش حسابداري آسان و آدرس ashesab.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com